Thursday, September 10, 2009

ALPHA LIPID




ALPHA LIPID LIFELINE



Alpha lipid merupakan pemakanan kesihatan yang paling seimbang, sempurna danberkhasiat. Ia merupakan susu awal lembu atau lebih dikenali sebagai kolostrum. Kolostrum adalah susu awawl mamlia yang dihasilkan pada peringkat awal ib-ibu melahirkan anak(manusia/haiwan) iaitu dalam jangkamasa 72 jam pertama selepas melahrkan. Ianya kaya dengan antibodi semlajadi merupakan sumber makanan yang palng berkhasiat kerana mengandungi semua enis vitamin dan mineral yang dipelukan tubuh. Ia adalah pemakanan semulajadi yang selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Kenapa Perlu Pilih Susu Kolostrum ALPHA LIPID LIFELINE

Susu Alpha Lipid Lifeline adalah kolostrum kualiti tinggi (grade tertinggi) dengan formula unik lebih mudah diserap, cepat dan berkesan 100% ke dalam sistem penghadaman berbanding kolostrum jenama lain.

Kelebihan ALPHA LIPID LIFELINE

Alpha Lipid Lifeline adalah produk kolostrum yang terbaik di duia dan telah mendapat pengiktirafan Export Winner yang dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealan sebanyak 3 kali. Produk ini disokong oleh Kajian Saintifik dan Klinikal yang telah dijalankan di Intitute of Colostrum Research (ICR), New Zealand.

Hanya sesudu sehari untuk sihat secara semulajadi. "kolostrum adalah SELAMAT. Ia telah disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal manusia. Adalah sukar untuk membayangkan makanan tambahan lain yang lebih semulajadi dan berfaedah"

Kualiti Yang Terbaik

Berkesan Untuk :

menstabilkan emosi dan tekanan, meningkatka keupayaan minda, mempertingkatkan penyerapan usus, meningkatkan fungsi pertahanan badan, memperbaiki masalah sembelit, mengurangkan risiko sakit jantung, membunuh parasit dalam badan, menstabilkan paras gula dalam darah, meningkatkan kesihatan gigi dan tulang, meningkatkan ton kulit dan elastik, memperceatkan pemulihan luka pada tisu badan, meneutralkan jangkitan virus/bakteria/kulat, meningkatkan kecerdasan & kekutan stamina ah;li sukan, meningkatkan kesihatan wanita dan bayi dalam kandungan

Alpha Lipid Lifeline

Jga terbukti memberi imunisasi kepada badan manusia untuk mencegah penyakit berjangkit yang berbahaya. Ianya juga dapat membantu orang ramai yang mempunyai masalah kesihatan seperti:

# Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Buah Pinggang, Denggi, Ezema, Fybroid, Gout Haid, Hepatitis B/C, jerawat, Jangkitan Kuman, Kayap, Kanser, Kencing Manis, Keletihan, Leukimia, Masalah paru-paru, Masalah Usus, Migrain, Resung, Stroke/lumpuh, Sakit sendi, Sakit puan, Sawan, SLE, sakit kulit, ketumbuhan, thyroid, deman campak, jantung, Tb, parkinson, Ulser, Lemah tenaga batin, Stress, Bersalin/wanita mengandung, Sakit tua, Masalah haid, Kesuburan memberi lebih kesan positif kepada bayi, Ahli bina badan ahli sukan dapat meningkatkan daya ingatan /IQ, Awet muda, Menambah oksigen dalam darah dan banyak lagi."

Testimoni

Sel Darah Platlet Menurun

Selama 11 tahun saya menghadapi IP (idiopathiuc Thrombocytopenia) Ianya adalah penyakit yang jarang-jarang sekali terjadi dimana platlet sel darah menurun dn rendah tanpa punca. Bagi orang biasaatau normal, platletnya adalah 150,000 hingga 450,000 etapi platlet saya hanya 80,000 sahaja. Ini menyebabkan saya bergantung dengan steroid. Tetapi selepas 3 minggu menggunakan Alpha lipid, masalah kesihatan ang baru saya hadapi telah pulih dan bertambah baik dari dulu. Ianya merupaka KEAJAIBAN bagi diri saya. "ITULAH DIA KOLOSTRUM ALPHA LIPID"

Kencing Manis

Mohamed Norawi (50 tahun) - Kota Bahru, Kelantan.
Menghadapi kencing manis sejak 19 tahun dahulu, selalu penat dan letih sehingga saya ssah untuk bekerja. Saya bergantung kepada ubat-ubatan dan suntikan insulin. Setelah mengambil Alpha Lipid (kolostrum) selama 2 bulan saya tidak perlu lagi mengambil injeksi insulin. Setelah mengunakan Alpha Lipid Lifeline (kolostrum) selama 5 bulan.Pada saya amat sukar untuk mengambarkan keberkesanan Apha Lipid pada diri saya tapi yang pastinya Alpha Lipid yang membantu saya menjadi sihat. Hanya mereka yang pernah mengalami sakit sahaja tahu betapa kesihatan begitu penting dalam kehidupan dan tidak ternilai dengan wang ringgit.. Kini saya membantu orang lain menjadi sihatdengan memperkenalkan Alpha LipidLifeline (kolostrum) ini pada mereka yang mementingkan kesihatan dan juga pada masyarakat di seluruh Kelantan.


Stroke (angin ahmar)

Nordini bt Mohd (38 tahun)- Besut, Terengganu
Saya diserang stroke dan mengalami koma. Dokor mengesahkan saya kan buta dan lumpuh seumur hidup. Tekanan darah saya ketika itu amat tinggi, iaitu 200/198 dan kadar gula dalam darah juga melebihi 30 mmol. Namun saya tidak pernah berputus asadan terus mencubapelbagai rawatan alternatif. Pada suatu hari, adik saya berkata pada saya "kalau nak berjalan semula cubalah Alpha Lipid". Selepas berbulan mengambil Alpha Lipid, kaki kanan saya mula menyentak. Saya berkata dalam hati, mungkinkah aku bole sembuh? saya terus berjumpa doktor untuk membuat pemeriksan kesihatan. Amat menakjubkan, tekanan darah saya mula normal, iaitu 130/80 dan kadar gula dalam darah 6.7 mmol. Kadar denyutan jantung saya juga disahkan normal. Doktor yang memeriksa saya berasa hairan dengan perkembangan ni. Namun, itulah hakikatnya. Dengan izin Allah saya sudah boleh berjlan semula.

Batu Karang / Gout

En Ibrahim (50 tahun) - klang, selangor

Sejak beberapa tahun lepas saya telah mengidap penyakitbatu karang dan gout. Pelbagai ubat dan kaedah perubatan telah saya cuba, tetai apabila saya menemui Alpha Lipid, ALHAMDULILLAH penyakit saya beransur baik. 2 minggu selepas saya menggunakannya 9 biji batu karang telah keluar ketka saya membuang air kecil, sakitnya memang tak terhingga, namun saya bersyukur kerana kesihatan saya semakin hari bertambah baik.

Masalah Migrain

Wan Suriani Bt Wan Daud (34 tahun)- Pasir Mas kelantan

Saya telah mengalami penyakit migrain selama20 tahun. Setiap minggu saya akan muntah-muntah dan tak boleh makan apa-apa. Alhamdulillah kini penyakit saya beransur baik setelah meminum 2 tin susu ALPHA LIPID


Resdung / Penat

Pn Zamani Che Hamid ( 45 tahun) - Pasir Putih Kelantan

Selama bertahun-tahun saya mengidap resdung yang kronik. Disamping itu juga saya tidak aktif kerana selalu penat. Selepas 2 bulan saya menggunakan produk ALPHA LIPID saa telah pulih dan bertambah sihat dan penat saya hilang.


Sakit Sendi / kulit

Abdullah Muhamad- Gua musang, kelantan
Beliau berusia 56 tahun. mengalami sakit sendi sejak 1995. Sakit kulit beliau juga serius hinggakan setiap kali beliau sikat rambut, akan keluar kuping-kuping kulit yang banyak. Selurh tubuh beliau juga sering gatal-gatal, namun setelah mengambil ALPHA LIPID sebagai minuman kesihatan, beliau sangat berpuas hati dengan hasilnya, kerana sakit sendi beliau telah sangat berkurangan dan kulit beliau juga telah semakin segar. Ramai dikalangan rakan-rakan beliau sedar akan perubahan ini dan meraka juga tidak melepaskan peluang untuk mencuba ALPHA LPID. Tahniah!!!.

CARA MENGGUNAKANNYA
# dilarang menggunakan air panasatau air suam
# dibekalkan dalam bentuk serbuk halus dan berperisa vanilla
# campurka 1 skoop Alpha Lipid dengan 150lml air sejuk dan goncangkan dalam beka sehiungga sebati
# diminum ada awal pagi sebelum sarapan, semasa perut masih kosong.


Mengandungi kolostrum yang bermutu tinggi, iaitu diambil daripada lembu-lembu diladang ternakan New Zealandyang bebas daripada hormon, antibiotik dan BSE.



HARGA : RM170 ( termasuk kos pos laju)


http://www.newimageasia.com/








ASTANA BEAUTY... segalanya di sini