Friday, September 11, 2009

MELILEA ORGANIC

MELILEA ORGANIC


Hari ini, masyarakat sepatutnya menggunakan kaedah penanaman secara organik yang paling mesra alam bagi menikmati kemanfaatan kesihatan asas. Ia juga berkesan dalam mengelakkan kemunculan penyakit-penyakit baru pada abad ni. Falsafah penyembuhan semulajadi menyatakan bahawa "Makanan adalah ubatyang terbaik, dan makanan terbaik adalah makanan organik"


Tumbuh-tumbuhan organik membekalkanfungsi penyahtoksikan terbaik. Selain itu, ia juga dapat membantu dalam mengurangkan lemak yang berlebihan. Keputusannya, anda dapat membersihkan toksin daripada keseluruhan tubuh anda. Pada masa yang sama ia dapat membekalkan nutrien-nutrien pada tubuh, mengaktifkan sel-sel, meningkatkan pembinaan semula sistem tubuh, dan mengimbangkan sistem hormon. Ia juga dapat mempertingkatkan fungsi organ-organ dan mengekalkan kesihatan secara menyeluruh.


MELILEA GREENFIELD ORGANIC
Mengandungi lebih daripada 20 ramuan semula jadi yang telah dikelaskan sebagai makanan organik bebas daripada pencemaran yang bertaraf 5 bintang. Ia terdiri daripada biji-bijian kekuningan, sayur-sayuran dan buah-buahan organik. Formula ini adalah berdasarkan keperluan dietari manusia yang paling optimum.


MELILEA GREENFIELD ORGANIC
Dihasilkan oleh Grenfield USA corporation yang merupakan sebuah kilang pembuatan makanan organik yang berdaftar dengan Department of Health Srvices, Food & Drug Branch, State of California, USA dan mematuhi semua peruntukan peraturan makanan Amalan Perkilangan Baik Persekutuan (Federal Good Manufacturing Practice). Ia juga telah di uji oleh makmal-makmal yang diiktiraf di seluruh dunia dan mengesahkan akanan ini adalah selamat.


MELILEA GREENFIELD ORGANIC
telah dikategorikan sebagai makanan organik bebas daripada pemcemaran yang bertaraf 5 bintang oleh Organic United Nations Friendship Association (OUNFA) dan disahkan HALAL oleh Islamic Food and Nutrition Council of America (IFANCA), Amerika Syarikat.



HARGA : RM 198 (termasuk kos pos laju)



ASTANA BEAUTY... segalanya di sini