Tuesday, November 13, 2012

MINYAK ANUGERAH

Hasil keajaiban Al-Quran


MENAIKKAN SERI & PEMANIS DIRI
Khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk menaikkan seri dan memulih nur di dalam diri, disenangi ramai dan dipercepatkan jodoh

Testimoni
" Minyak Kasturi Seri Muka Anugerah mengubah segalanya. Rakan-rakan semakin rapat dengan saya dan dengan takdir Allah juga, berkenalan dengan bakal suami saya kerana katanya, dia terkat dengan saya apabila pertama kali terpandang wajah saya. Dulu ramai orang cakap saya sombong dan mereka susah nak menghampiri saya. Insyaallah, bulan depan kami akan diijabkabulkan. Saya tak perlu lagi bimbang dengan gelaran ngeri "andartu". Doa ibu saya untuk lihat saya diijabkabulkan akan manjadi kenyataan. Amin"


KEHARMONIAN RAMAHTANGGA

Sesuai untuk mengembalikan keharmonian rumahtangga dan kasih sayang antara suami isteri

KEPINTARAN ANAK

Sering digunakan bagi penerang hati anak-anak dan memudahkan pembelajaran. juga sesuai untuk menyejukkan hati anak-anak yang semakin liar

testimoni

"Dulunya anak saya memang seorang yang malas untuk mengulangkaji pelajaran dan gemar membuat persiapan disaat-saat akhir, menyebabkan keputusannya sentiasa yang tercorot. Ibu mana yang tak risau, tambahan dia bakal memduduki SPM. Tapi Alhamdulillah, tiga bulan sebelum SPM, saya mula mengamalkan Minyak Kasturi Anugerah ke atasnya. Minyak ini disapukan dibelakang telinga dan dadanya, dan juga dicampurkan dalam air mandian. Syukur, berkat kuasa Allah dan pertolongan dari Minyak Kasturi Anugerah, dia berjaya meraih 10A dalam SPM."  



MENGHINDARI AMALAN SIHIR

Khas untuk mereka yang ingin melindungi diri dan keluarga dari menjadi mangsa amalan ilmu sihir


RM 45.00 (semenanjung)
RM 50.00 (sabah & sarawak)




ASTANA BEAUTY... segalanya di sini