Tuesday, November 13, 2012

PENCUCI MUKA ANUGERAH

kombinasi bacaan 30 juzuk Al-Quran dan intipati herba tradisional seperti daun sireh, buah pinang dan daun inai untuk penyeri air wajah supaya anda disayangi dan disenangi ramai.
*untuk kulit biasa*
Tingkatkan seri & pemanis wajah setiap kali anda mencuci muka



Testimoni

"Dulu kulit saya berubah menjadi cukup kering seperti gelap dan gatal-gatal. nak keluar rumah pun malu, kerana ramai yang menegur tentang perubahan pada kulit muka saya. Di pejabat pula majikan saya seolah-olah benci melihat saya, ada saja yang tidak kena padanya. Saya telah berjumpa ustaz, rupanya saya terkena buatan orang.

baru-baru ini, rakan saya mengesyorkan saya menggunakan Minyak Kasturi Anugerah untuk menaikkan seri muka. Alhamdulillah baru seminggu saja menggunakan minyak ini, saya seolah-olah macam terkejut melihat wajah saya di cermin kerana perbezaannya amat menakjubkan. Majikan saya juga sudah menunjukkan reaksi positif terhadap diri saya membuatkan keadaan tempat kerja tidak lagi tegang.Kini, saya rasa lebih yakin untuk berhadapan dengan semua orang. Terima kasih pencuci muka dan minyak kasturi Anugerah.

RM18



*untuk kulit bermasalah*
Tingkatkan seri & pemanis wajah setiap kali anda mencuci muka

testimoni

"Dulu saya malu untuk keluar rumah kerana kulit muka saya sering dijadikan bahan bualan orang sekeliling. meraka kata muka saya ini macam permukaan bulan. Sebutlah jenama produk apapun, kesemuanya sudah saya cuba. Sehinggalah baru-baru ini, rakan baik saya mencadangkan saya menggunakan Pencuci Muka Anugerah Khusus untuk kulit bermasalah. Alhamdulillah, dalam masa sebulan menggunakan pencuci muka ini, saya sendiri tak percaya mellihat kulit muka saya yang mula menampakkan perubahan yang amat ketara. kalau dulu penuh dengan jerawat batu, kini kulit muka saya beransur lebih halus, sekata, tidak berminyak dan jerawat telah hilang. memang magik!. Wajaah saya kini bagaikan mendapat lapisan kulit yang baru. Alhamdulillah...."


RM20

ASTANA BEAUTY... segalanya di sini